en de vereeuwigde avonturen op internet

Aangenaam, wij zijn de kinderen van May-Lee

Ons Bob Dylan nest :-),

Ik ben pup 1, een tricolour reutje
Kimbola’s Magic Blackjack Davey,”Jambo” een tricolour reutje geboren om 14.20 uur

ik ben pup nummer 2, een tricolour reutje
Kimbola’s Magic Jokerman, ” Tjommie “, een tricolour reutje geboren om 15.40 uur

ik ben pup nummer 3, een tricolour reutje
Kimbola’s Magic Hurricane,” Fabian “, een tricolour reutje geboren om 16.50 uur

ik ben pup nummer 4, een tricoulour reutje
Kimbola’s Magic Moonshiner, een blenheim reutje geboren om 17.50 uur

ik ben pup nummer 5, een blenheim reutje
Kimbola’s Magic Mr Bojangles,”Sjuulke” een tricolour reutje geboren om 18.30 uur

ik ben pup nummer 6, een blenheim teefje
Kimbola’s Magic Precious Angel “Deksels” een blenheim teefje geboren om 19.23 uur

pup nummer 7, een blenheim teefje
Kimbola’s Magic Sugar Baby “Lady” een blenheim teefje geboren om +- 20.55 (exakte tijd moet ik nog even navragen)

ik ben pup nummer 8, een blenheim reutje
Kimbola’s Magic Diamond Joe, een blenheim reutje, geboren om 22.55 uur

8 Reacties

  1. amaai heb nog nooit van kortbij zo’n jonge puppies gezien. Wat schattig. Maar wat een lijdensweg heeft de moeder niet moeten afleggen. Jongens zo’n periode en in tussentijd waren die andere kleintjes er al.
    Proficiat hoor met zo’n schatjes en aan de moeder ook, een lekker brokje.

    20/08/2010 om 16:46

  2. Hoi,
    Wat een mooie beesies toch he? Ze lijken allemaal volmaakt zo op een rij.
    Volgens mij heb je alleen nr 4 en 5 door elkaar gehaald. Nr 4 was een blennheim reutje en nr 5 een driekleur reutje. (heb ik opgeschreven n.a.v. je Twitterberichten)
    Wij vertonen hier trouwens echt afkickverschijnselen, zijn blij dat je weer wat op je blog hebt geschreven, haha!
    En nog bedankt voor je reactie op de blog van Tjommie!
    Fijn dat het met allemaal goed gaat!

    20/08/2010 om 19:27

    • Honnepon

      Heb je heel erg goed gezien Diet wat die foto 4 en 5 betreft!!!!
      Had de foto’s niet helemaal op een rijtje staan, maar heb ik even goed neer gezet.
      Dank je wel voor je oplettendheid :-), leuk om te lezen hoe goed je de bevalling hebt bij gehouden haha :-).

      20/08/2010 om 20:15

  3. Aileen

    hoi ivon,
    even reageren op diet:P

    nr 4 is wel een driekleur, en nr 5 een blenheim
    weet jenog ivon ?
    eerst allemaal 3 kleur
    en toen allemaal blenheim
    hahaha

    dus je had het helemaaal goed!:P

    (K)

    22/08/2010 om 16:32

    • Honnepon

      Mjah zo had ik het ook in mijn hoofd zitten, maar Diet had wel gelijk 😛 .

      22/08/2010 om 16:53

  4. Aileen

    oohhw hahaha
    ikz ie nu toch dat je wel gelijk hebt :$:$:$:$:$ beschamenddd!! hahaha
    oke
    fijn dat we een oplettende pupkoper hebben :P:P

    22/08/2010 om 16:34

  5. Hihi, toch handig, zo iemand die van een afstand meekijkt…! Ik had natuurlijk ook niet veel anders te doen dan de Twitterberichten volgen (nou ja, ik bedoel: ik kon niets anders doen dan ze volgen, was veeeel te spannend) en jullie waren er heel druk mee!

    22/08/2010 om 19:32

  6. op 18 aug geboren,en zo’n snoezige scheetjes.
    Hele mooie fotookes

    01/09/2010 om 20:06

Plaats een reactie